Saturday, July 21, 2012

Warm Blanket/Manta Cálido

Warm Blanket
Support is such an important thing. From friends, family, co-workers, social networking friends. Such an important thing.

Reaching out to someone, letting them know you are thinking about them, means so much.

I have been on the receiving end of much support recently. It has been very comforting to receive such love and support. I have felt very protected, cared about and loved. The love and support I have experienced has been like a warm blanket, protecting me, comforting me, providing me solace in my time of need.

I know I am loved. I know I am not alone.

Many thanks to my family and my friends:
A, L, M, R, A, L, G, J, E, B, H, E

Thank you for your love and support. It means more to me than you will ever know.

Manta Cálido
Tal apoyo es una cosa muy importante. De amigos, familiares, compañeros de trabajo, amigos de redes sociales. Una cosa muy importante.

Llegando a alguien, haciéndoles saber que estás pensando en ellos, tanto significa.

Recientemente he estado recibiendo mucho apoyo. Ha sido muy reconfortante para recibir amor y apoyo. Me he sentido muy protegida, cuidada sobre y seres queridos. El amor y el apoyo que he vivido ha estado como una manta cálido, protegerme, reconfortante, darme consuelo en mis momentos de necesidad.

Sé que soy amado. Sé que no estoy solo.

Muchas gracias a mi familia y mis amigos:
A, L, M, R, A, L, G, J, E, B, H, E

Gracias por tu amor y apoyo. Significa más para mí que nunca lo sabrás.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.