Tuesday, March 29, 2011

Thank You/Gracias

6-24
Thank You
*I wrote this poem for a person I once knew.
I now dedicate this poem to my friends.
Thank you.....
...........for reminding me of what I already know
...........for holding up the mirror to my face,
                    making me see what I didn't know
                    I wasn't seeing
...........for making me see the reflection,
                   even though I didn't like it
...........for listening to me
...........for hearing what I am saying,
                    and what I am not
...........for challenging me
...........for making me feel safe enough
                    to open my heart again
...........for letting me be vulnerable
...........for always knowing the right thing to say
...........for making me feel
...........for understanding me
...........for being sweet to me
...........for your talent, at everything you do
...........for making me feel amazed
                    when I think about you
...........for your wisdom
...........for your intellect
...........for your humor
...........for your poetry
...........for your passion
...........for your artistry
...........for always being able to make me laugh
...........for letting me show you the real me
...........for seeing me, the real me,
                   and liking what you see
...........for being as fascinated with me as I am with you
...........for knowing I exist
...........for sharing things with me
...........for inspiring me to write again
...........for reading this poem
...........for being my friend.
Thank you.

Gracias
* Escribí este poema para una persona que una vez conocí.
Ahora me dedico este poema a mis amigos.

Gracias .....
........... Por recordarme de lo que yo ya saber
........... para llevar a cabo el espejo de mi cara,
                       haciéndome ver lo que yo no sé no era viendo
........... para me hace ver el reflejo,
                       a pesar de que no le gustaba
........... por escucharme
........... Para escuchar lo que estoy diciendo, y lo que no soy
........... para me siento lo suficientemente seguro
                      como para abrir mi corazón otra vez
........... por dejarme ser vulnerable
........... para siempre sabiendo lo que hay que decir
........... para hacerme sentir
........... para la comprensión de mi
........... por ser dulce para mí
........... Por tu talento, en todo lo que haces
........... por hacerme sentir asombro cuando pienso en ti
........... por tu sabiduría para el intelecto
........... para tu humor
........... para tu poesía
........... para desarrollar tu pasión
........... por tu arte
........... Por ser siempre capaz de hacerme reir
........... por dejarme demostrar que el verdadero yo
........... para verme, el verdadero yo,
                       y la afición lo que ves
........... por ser tan fascinado conmigo como yo con que
........... Para saber que yo existir 
........... para compartir cosas conmigo
........... por inspirarme a escribir de nuevo
…........ para leyendo de este poema
........... por ser mi amigo.
Gracias.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.